• et

Tellimisel

USA-sse imporditud autodele kehtivad karmimad nõuded eelkõige:

  • turvavarustusele (laste turvavarustus ja lastetoolide kinnitused)
  • vargusevastasele kaitsele
  • mõningatele keredetailidele, nagu näiteks põrkeraudade sisemised polüpropüleenist löögipehmendused
  • mootorisaaste keskkonnanõuded (osariigiti erinevad, eriti kõrged Californias)

Kõike seda reguleerivad alljärgnevad seadusaktid:

Imported motor vehicles are subject to safety standards under the Motor Vehicle Safety Act of 1966, revised under the Imported Vehicle Safety Compliance Act of 1988; to bumper standards under the Motor Vehicle Information and Cost Savings Act of 1972, which became effective in 1978; and to air pollution control standards under the Clean Air Act of 1968, as amended in 1977 and 1990. Täpseid seadusi vaata siit!

Muudest erinevustest:

  • USA autodel kasutatavad raadiosagedused on  vaid paaritud, seega tuleb raadiod Euroopasse jõudes ümber seadistada.
  • Navigatsiooniseade loomulikult ei tööta idapoolkeral ja ka see tuleb ümber seadistada.
  • Signalisatsioonipuldi töösagedus on erinev Euroopas levinust, kuid seda ümber seadistada siiski ei tule.
  • Erinevus on ka tagumiste suunatulede värvis, kuigi üha rohkem on ka USA-s viimasel ajal üle mindud kollastele suunatuledele ja seetõttu uusi suunatulesid paari aasta vanustele autodele enamjaolt ei vajata.

Bensiinimargid on täpselt samad ja mootorid mingit seadistamist ei vaja.
Kokkuvõtlikult võib öelda, et USA-sse autosid importida on sealsete karmide nõuete tõttu oluliselt keerulisem, kui autosid EU-sse tuua.